Beautiful Tuscany in 3 days!


Italia are pentru mine un loc aparte..E tara care imbina atita frumusete, cultura, gastronomie si istorie.Le are pe toate, inclusiv si criza economica:D
Imi doream atit de mult sa vizitez Florenta, dupa citeva articole citite, unde era declarat cel mai frumos oras din Europa.Nu am vizitat inca toata Europa sa pot confirma aceste afirmatii, dar am ramas adinc emotionata, incintata de acest oras. Va recomand din suflet sa va organizati un city-break in Toscana, pentru ca aveti atit de multe de vazut. Mai jos, va scriu ce puteti face in regiune, unde va puteti caza si cum sa va organizati vacanta perfecta.

1.Organizati-va sa ajungeti dimineata pe la 8-9 in Florenta, puteti lua micul dejun aici, cu o privire splendida spre Domul Santa Maria del Fiore. Urmeaza plimbari lungi pe strazile Florentei, unde daca va conduceti dupa semnele stradale ajungeti in Galeria Uffizi. Exact acolo gasiti si faimosul Ponte Vecchio. Mergind prin oras, o sa vedeti frumoasele piete:Piazza del Domo, Piazza della Repubblica, etc.Dupa plimbarea in Florenta, noi am decis sa ne cazam in orasul Lucca, un oras vechi, dar atit de frumos.In plus, pretul pentru cazare e mult mai accesibil aici.
2.Fiind cazati in apropiere de Pisa, am mers sa vedem si Turnul din Pisa, in aceeasi zi , ca sa reusim sa vedem si alte lucruri in ziua nr 2.
3.O alta zi, va recomand sa ramineti in Lucca, pentru ca intr-adevar sint multe locuri frumoase.
4.Ne-am pus deoparte o zi si pentru plaja. Daca tot sinteti in zona, merita sa ramineti macar pentru o zi in Forte dei Marmi. Apa e foarte curata, si privelistea nemaipomenita.

Din pacate am avut doar 3 zile la dispozitie, dar am reusit sa facem multe! Iar daca va luati mai multe zile sa le petreceti in Toscana, sint sigura ca gasiti activitati placute si memorabile !
Investiti in vacante, emotiile traite descoperind locuri noi, nu se pot cumpara in magazine sau comanda on-line.
pup:*





















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'8

Outfit N'25