Outfit N'10


Hallo Hallo ...Am asteptat momentul sa scriu aceasta postare,sa laud tara in care traim,insa au fost citeva saptamini ploioase si eram suparata rau,cum sa scriu ceva frumos??!!Insa,iata azi e tocmai ziua perfecta,nici prea calda,nici prea racoroasa,cu soare,cu aer proaspat in care pot sa apreciez ce imi ofera anturajul.Nu o sa vorbesc mult despre outfit,pentru ca e clar si asa.Am incercat sa incadrez pantalonii de culoare Greenery intr-o tinuta primavaratica.Imi place rezultatul,si consider outfitul perfect pentru locul unde sint.
As vrea sa vorbesc despre lucrurile care imi plac in Germania,poate o sa fiti curioase sa aflati si voi ceva nou.
Imi place in primul rind aerul..care este atit de proaspat,curat,datorita faptului ca padurile,cimpiile sint neatinse practic de om.Imi plac ploile noaptea,cind adorm si aud picaturile de ploaie cazind pe geam.Sint multumita de preturile la produsele alimentare,pe care le gasesc accesibile pentru toata lumea.Pot sa spun doar cuvinte bune despre medicina de aici,nu exista cozi enorme,cind trebuie sa mergi la 6 dimineata sa stai in rind,nu exista:'50 lei in buzunar pentru servicii mai calitative',nu exista multumiri banoase pentru doctori,etc.Imi place simplitatea oamenilor de aici,faci ce vrei,traiesti cum iti place,fara sa fii mai bun ca vecinu si fara sa faci un anumit lucru doar pentru ca 'asa fac toti,asa trebuie'.Imi place faptul ca exact cum imi astern,asa voi dormi(vorba ceia).Imi place enorm si locul unde este amplasata Germania,de aici poti calatori usor toata Europa,parca totul e la indemana. Fiind mamica,pot sa zic si despre sumediinele de plusuri pe care le ai in aceasta tara,care sustine mult familia,copiii.Imi plac oportunitatile care ti se ofera aici,in privinta carierei,oferind diverse variante in invatamant.,si la fel,locuri de munca.
Lista ar putea continua ..chiar daca sint si lucruri care nu ma multumesc total,despre acestea nu vorbim acum,poate in alta postare,ma gindesc..Ce pot sa zic,veniti si vedeti:) 

Pantaloni:Zara
Cizme:Zaful
Palarie:JollyChic
Maiou:H&M













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21