Outfit N'9


 In Germania ploua de ceva vreme continuu si nu reusesc sa imi gasesc inspiratia.Stau mai mult in casa,il distrez pe bebe Lukas,dormim impreuna,mincam,ne jucam si uite asa trec zilele posomorate de  primavara.Promit,cum apare soarele,cum vin cu idei noi,ingenioase:) Avem multa padure in zona in care locuim,si cind mergem cu masina in alte orase trecem pe aici, pe niste drumusoare inguste,verzi.Am facut o oprire si am intrat in adincul padurii,sa respiram aer proaspat si sa imi enervez sotul ca nu reuseste sa-mi faca atit de bine pozele pentru blog:D Culoarea mea preferata,mov,as purta-o cu orice,oriunde,oricind..Ma tot minunez cum de ceva vreme,atit de mult s-au schimbat lucrurile in moda,stil,combinatii.Imi place mult sa port culori puternice,care se contrazic,care in acelasi timp arata bine si ii dau tinutei un sens,anume.Am riscat,am combinat accesorii verzi,mov si orange in acelasi timp,si sint incintata de rezultat.As vrea sa reusesc sa-mi creez si o tinuta,cu piesele vestimentare in aceste culori.Cred ca ar arata:WoW!
Pina vine soarele la noi,purtati voi,in locul meu,un maiou mov,o pereche de pantaloni scurti,accesorizati cu o geanta verde smarald si cercei sau colier galben neon.MMmm...:*
Ps.Nu am vrut sa divulg micul meu secret,dar camasa e a sotului,purtata invers:)
Kisses:*


Camasa:Pull&Bear
Jeans:Zara
Ghete:Converse










Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21