Outfit N'11




Cit ma bucur cind gasesc la reduceri acele piese pe care le tot urmaream:D Si mai mult ma bucur cind  afara e cald si pot sa si port acele haine:D:D Am facut o tura prin magazine sa vad ce gasesc bun,si am sperat mult sa imi iau cite ceva din Zara,daca tot au deja reduceri bunicele,insa am fost putin descurajata de ei.Hainele parca erau putin obosite.nu prea aratau atragator si nici nu ma convingeau cum se asezau pe corp..Insaa,am descoperit ca in Mango lucrurile stau mai bine:)Hainele chiar sint calitative si arata noi,asa cum ar trebui sa fie.Plus,pretul e destul de fain si cu reducerile actuale poti lua lucruri chiar destul de frumoase.Eu cautam asa fustita inca de la inceputul verii,dar am avut norocul s-o gasesc acum.Cred ca multe dintre voi aveti deja acest tip de fusta,pentru ca a fost un 'must have' al sezonului,si e foarte usor de purtat,de accesorizat cu orice..Eu azi,am ales sa o port asa,mai casual..Voi puteti incerca mii de combinatii,cu bluzita sau un crop-top,cu sandale sau tocuri,important e ca aveti elementul-cheie.
Kisses:*
















Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21