Outfit N'12


Salutare fetelor!Nu stiu cit de mult va permiteti sa purtati in august jeansi,sacouri,dar vremea care o avem noi in Germania e perfecta pentru asa outfituri.Mai avem si zile calde,clar,dar sint mai rare si oricum imi arunc mereu o geaca in masina,sa fie..:) Sint in cautarea rochiei cu buline ,anume asa,mascate,si sa fie negre pe alb,nu invers:D Am tot intors lumea pe dos,dar inca nu am gasit-o pe cea din imaginatia mea..Am zis,pina una alta.o sa ma mingii cu un maiou,cu acelasi print,ca sa nu sufar prea mult:D Oricum,aveti de vazut mult acest print,care a luat amploare in aceasta vara,dar eu chiar ma bucur ca s-a reintors,imi place la nebunie aerul vintage care il confera si faptul ca in 2017 ne permitem sa combinam tot ce s-a purtat de parintii,buneii nostri,doar ca intr-o maniera mai moderna,actualizata.Chiar regret mult ca nu am nici o rochie de-a mamei mele,cred ca aia ar fi cea ideala,pe care o caut,sa o port in stilul meu,sa-i dau eu o alta imagine.
Dorinta mea arzatoare e sa imi gasesc rochita cu Polka Dot ideala si sa o combin cu un accesoriu rosu..pina una alta,va las un outfit mai linistit,in culori pastelate si cu favoritii mei Mom Jeans.
Kisses:*











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21