Outfit N'2


Dupa cum am mentionat in postarea anterioara,am folosit aceeasi tinuta,doar ca am schimbat unele elemente.Acest look este intr-un stil mai lejer,nu atit de clasic ca si in cazul combinarii cu paltonul rosu.Eu il gasesc incadrat in zona rock,avind acele cuie pe pantaloni,geanta si prin prezenta acestei jachete din piele.La fel puteau exista si incaltarile fara toc sau niste botine masive,care ar sustine ideea existentei acestui outfit.Am adaugat si un trenci lung negru,creiind vizual o incarcare in straturi,dar care zic eu functioneaza destul de bine,indeosebi daca vreti sa ascundeti mici detalii nedorite din silueta.Dupa finisarea pozelor,mi-am schimbat pantofii stiletto,cum am specificat si mai sus,cu niste botine rock,si mi-am continuat plimbarea prin parc.Este o tinuta comoda,ce poate fi purtata de oricine,oriunde si arata bine!
Concluzia pentru azi:Incercati sa accesorizati tinutele pe care le purtati in fiecare zi,adaugind trenciuri,veste peste bluze,camasi,etc.Creati un outfit suprapunind 2,3,4 elemente,care se pot combina intre ele si care sa va duca tinuta la un alt nivel.
kisses💋 
      
                                                        Geaca:Levis
                                                          Trenci:Zaful
                                                        Geanta:Zaful
                                                           Chocker:Shein
                                                        Ochelari:C&A                                                  
                                                                     










                                                    

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21

Outfit N'15