Outfit N'4


Gasesc aceasta tinuta perfecta pentru a merge la scoala,colegiu,etc,mai putin pantofii cu toc.Am preferat totusi sa ii am pe acestia,pentru ca nu sint indeajuns de inalta,dupa cum mi-as fi dorit..:) Dar imi imaginez acest outfit si cu alte incaltari,fara toc,si ar fi aratat la fel de bine.Am apelat iarasi la suprapunerea mai multor elemente in partea de sus,iar pentru a-mi contura talia,m-am incins cu aceasta centura,care vine perfect in combinatie cu gentuta.As fi preferat o geanta mai mare,dar nu o am ,si am ramas la aceasta,combinandu-se cromatic cu look‘ul .Vesta este oversized,parca din alta poveste,dar purtata asa imi place enorm.Imi place mult si culoarea,puteti gasi in aceasta nuanta felurite piese vestimentare,indeosebi gecile bomber.
Intr-un final pot sa zic:Reinventati vestele de primavara pe care le aveti in garderoba,combinati-le nu doar in tinute casual,super'cunoscute si purtate de mii de fete.Fiti inventive:*

Vesta:Tommy Hilfiger
Camasa:Zara
Pulover:H&M
Pantaloni:Sisley
Pantofi:Pimkie
Geanta:Vintage














Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21

Outfit N'15