Outfit N'6




Cred ca de ceva timp se tot poarta piese vestimentare din denim .Mie imi place mult cum se combina intre ele,fie vorba de fusta,pantaloni,camasa sau maiou.Foarte actuala este vesta din jeans,oversized,care este luata din trecut(stilul anilor '90) si actualizata,accesorizata ,ca sa confere outfitului un aer 'modern'.Am ales sa port toate 3 elemente din denim,adaugind o centura si un clutch in aceeasi nunta.Despre Mom's Jeans deja am vorbit in postarile anterioare,stiti ca ii ador la nebunie si nu ezit deloc sa ii port ori de cite ori am ocazia.As fi preferat sa am niste pantofi cu bot patrat,sau semi'rotunjit,dar din pacate nu ii am(inca) si am ales acest stiletto nude,accentul lasindu-l pe accesoriile deja enumarate.Eu sint sigura de faptul ca aceste elemente din denim pot crea sute sau chiar mii de tinute,in dependenta de elementele pe care le adaugam,efectiv.
Nu am facut nici o mare descoperire azi,poate,dar tin sa va inspir prin stilul pe care il abordez,sa va dau exemple,idei,iar voua nu va ramine decit sa va luati timp si sa va oglinditi.Doar in fata oglinzii veti afla care haina va merge sau care ar fi mai bine sa n-o mai purtati!
Sfatul meu e sa fiti curajoase si deschise pentru incercari noi!!
kisses:*

Jeans:Levis
Camasa:Ralph Lauren
Vesta,Geanta,Centura:Vintage
Ochelari,Bratara:JollyChic













Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21

Outfit N'15