Outfit N'3


Imbracata asa,imi imaginez ca ma aflu pe o straduta colorata din Paris.Mie tinuta imi inspira un aer 'french'.Poate de vina o fi bereta,care ma duce cu gindul la orasul modei,unde fiecare incercare de a fi 'in trend' isi are locul:)De fapt,in postarea de azi vreau sa va atrag atentia la acest hit al anului(din punctul meu de vedere),si anume pantalonii de lungime medie.Nu sint nici scurti,nici lungi ..sint perfecti!!!In cazul meu,am ales o pereche de jeansi,evazati,poate un pic retro,dar asa am vazut combinatia per total.Imi plac la nebunie toate modelele de acest gen,aparute in magazine:cu franjuri,rupturi,asimetrici,
strinsi,largi,etc.
Ca sa va convingeti ce model va avantajeaza-e destul sa intrati in Zara,Bershka,Pull&Bear,etc si sint sigura ca nu iesiti cu mina goala:D Eu am combinat acesti jeansi cu un maiou negru simplu,un trenci subtire,dar de o culoare superba,niste papuci vintage.Am accesorizat tinuta cu o geanta neagra,bereta in aceeasi culoare si un chocker de velour mov.
Ideea care se contureaza din aceasta postare:Daca si voi vreti sa va imaginati o plimbare pe Avenue des Champs-Élysées,procurati neaparat o bereta si acesti pantaloni minunati,iar tinuta o puteti modela dupa gust si imaginatie.
kisses:*



Jeans:Pull&Bear
Maiou:H&M
Trenci:H&M
Bereta:JollyChic
Geanta:Picard








Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21

Outfit N'15