Outfit N'5


In postarea de azi v-am pregatit ceva interesant.O idee inspirationala pentru unele din voi,care au mai mult curaj si indrazneala:) Imi permit sa zic,asa,la plural,ca noi fetele ne saturam foarte repede de lucrurile pe care le avem in garderoba.Odata ce am purtat rochia,fusta,bluzita ,etc la un eveniment,a doua oara o imbracam cam inghitind noduri:D Asa ca,in exclusivitate pentru voi,propun aceasta bluza,pe care am format-o eu,alaturind 2 bluze diverse.Mie imi place cum mi-a iesit,chiar si mai mult,ma bucura faptul ca am alaturat 2 printuri diferite,dar se vede atit de armonios.Am legato-o intr-o funda in fata,dar imi place exact de tare si legata simplu,in fata sau la spate.Am combinat-o cu pantalonii evazati de lungime medie si niste tocuri ascutite.Imi pare asa,o tinuta fusion,futuristica(nu stiu exact daca exista acest cuvint),dar anume asa o gasesc.Cerceii sint intr-o nuanta de roz pudrat,iar in machiaj am pus accentul pe buze.
Sfatul meu pentru voi este:Incercati neaparat aceasta combinatie de 2 bluzite.Eu sint convinsa ca o sa va placa ,asa cum mi-a placut mie enorm de mult!!!

Bluza:Zara&Benetton
Jeans:Pull&Bear
Ochelari:JollyChic
Chocker:H&M






 





Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21

Outfit N'15