Outfit N'8


Si daca intr-o postare anterioara v-am propus sa combinati 2 bluzite,incit sa formati una singura,astazi va dau o noua idee cum sa dispuneti de inca o bluza noua:) Deschideti dulapul,va uitati atent la toate camasile din garderoba prietenului si alegeti una care va e mai draga sufletului:D Am tot urmarit care sint trendurile acestui an,ce se poarta,cum se combina stilurile necombinabile sa fie comb si am gasit acest detaliu,care m-a cucerit!In ultimul timp nu am fost prin magazine sa vad ce bluzite cu manicile extra lungi propun,dar am zis ca pina ajung,vreau sa creez un astfel de outfit.Tinuta in sine e una simpla,all black,iar camasa am ales-o in aceasta nuanta pentru un mic accent.Eu sint mai indiferenta,de fire,de ce-o sa creada lumea,cum se vor uita la mine,mai ales ca in Germania poti face ce vrei,nu te ia in seama nimeni:D Asa sint ei,fiecare cu drumul lui.Imi imaginez aceste camasi cu fuste,pantaloni mega-evazati sau chiar suprapuse cu salopete.
Eu sustin acest trend modern si chiar il port cu drag!Voi,a-ti risca?
kisses:*
Camasa:Ralph Lauren
Pantaloni:H&M
Botine:Deichmann
Geanta:Deichmann
Chocker:H&M
Centura:Zaful











Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21