Outfit N'7



Cit de frumoasa este aceasta perioada a anului..Nu pot sa nu remarc frumusetea din jurul meu si parca ma simt mai implinita,mai fericita,mai frumoasa.Nu pot zice ca Germania e o tara atit de frumoasa ca Italia,Spania de exemplu,dar are si ea farmecul ei.Am gasit aceasta straduta minunata in orasul Bonn.Este o alee plina cu copaci de ciresi-este minunata anume in aceste luni aprilie-mai.
Si da,m-am combinat cu culorile acestor flori si am pus pe mine culoarea preferata.A-ti purtat vreodata pantalonii evazati cu un tricou-polo?Eu am mers mereu pe varianta sigura,combinind acesti pantaloni cu bluzite din material subtire,mai largute,insa de data aceasta am incercat sa fac ceva diferit.Imi place ce a iesit:)Imi place cum se combina tinuta cu cercul de pe cap,am atirnat si o esarfa de geanta sa am o continuitate a idee pe care am creat-o.Am vrut sa fiu colorata,sa exteriorizez sentimentele prin aceasta tinuta.Acest tip de pantaloni sint o adevarata comoara, deoarece pot fi purtati de absolut orice tip de figura si ne fac mai inalte,mai suple,mai..mai..mai:) 
Voi cum vedeti combinati pantalonii evazati??( cu rima a iesit intrebarea mea:))
kisses:*

Jeans:Levi's
Tricou:Ralph Lauren







Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Outfit N'25

Outfit N'21

Outfit N'15